Torsdagssvammel

Tisdagens dans te Donnez blev skoj, bra musik och lite svängande av de lurviga... Däremot gick det inget vidare med fotandet, svårt med det manuella läget... Kikar runt på olika bloggar som har massa tips men det fastnar inte i mitt huvve... Så självförtroendet är inte på topp just nu.. Imorrn gör jag ett nytt försök, då Wahlströms spelar i Hallunda. Blir kul att höra dem igen, var ett tag sen..

I veckan så har vi fått in en ny köttdisk på jobbet, den är jättefin och så. Men det känns som att jag har mindre plats för sortimentet som jag haft innan... Det gör inte mitt jobb roligare, men det kanske löser sig.. Hoppas!

Idag så står det röjj på schemat här hemma, ska inviga nya dammsugaren, tvätta, rensa ur tvmöbeln och inreda den nya sekretären.. Skojsigt! Tar det lite lugnt just nu, men snart ska jag sätta fart... Snart! Och i eftermiddag får jag ev. hjälp av svågern med lite borrning i badrummet, blir bra det!

Nu: Lite mer kaffe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0