Tråkighetens kväll

Uttråkad, det är vad jag varit ikväll... Åkte iväg och handlade direkt efter jobbet, kikade runt lite på forum och det blev tre tunga kassar... Men nu är jag handlad och klar för ett par veckor iaf! Brukar försöka handla det mesta direkt när man får lön, så det är klart lixom... Bra va?

Sen när jag kom hem blev det en snabblagad middag, och soffläge... Provat att fota lite, blir inte nöjd.. Men men, kanske jag som har för höga krav så här i början.. ? Tycker ändå att man borde ha lärt sig nånting så här långt... Får väl plöja igenom böckerna för att se om det ger nåt mer.... -*S*

Några bilder från i söndags då....
[Fler kommer imorrn, eller så blir det lite då och då...]


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0