Träna, biltrubbel, tvtittande... ?

Sitter här och funderar lite på allt möjligt.... Att jag har kommit underfund med att det inte går att fortsätta som jag gjort de senaste veckorna, man mår inte bra av det! Ätit dåligt och sovit kanske några för få timmar.. Så fr.o.m. imorgon ska jag bättra mig! Fixa mat på dagen innan jag åker upp te Vallentuna för att hjälpa syrran lite, så jag har en bra matlåda på fredag och inte köper en till äcklig färdigrätt... Usch!

Har funderat på det här med träningen också, var ska jag fortsätta/börja om? Det lutar faktiskt åt att jag går tillbaka te "Friskis", där jag tränade innan jag och syrran började på "HG"... Inte så dyrt, så det väger väl upp lite att det inte är det roligaste och rymligaste gymmet.... Sen så tränar en av våra bröder där, så man kanske kan samåka, vem vet?

Och idag på vägen hem från jobbet så märkte jag en sak till med bilen.... En liten spricka i vindrutan, liten är den nu, men kan ju bli mkt större... Såå, tankarna kring att sälja den  och köpa en annan skruttbil dök upp, igen..... Ska jag fixa termostaten iaf, sen kolla vad man skulle kunna få för den? Vad göra, vad göra?

Just nu ska jag kika lite mer på tv..... Och fundera lite till....


Anders i Wahlströms, som spelade i Hallunda i fredags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0