Söndag kväll

Vet ni, att jag har tyckt det varit skönt att inte sitta vid datorn på ett par dagar... Bara kommit hem, ätit och sen slappat i soffan.... Halvsovit och slumrat till och från, precis som det ska vara efter en jobbig vecka.. Ikväll är jag glad över att veckan är över, framförallt helgen.. Vet inte vad det är, men jag känner stundtals att helger är sååå dryga att jobba.... Men men, det går väl kanske i perioder, även om denna känsla suttit i ganska länge nu. Men å andra sidan, helgjobb är ett måste om man ska överleva med det här jobbet.... :P

Har fått förfrågan om jag kan bidra med lite bilder, så jag tänkte att jag ska kika igenom de sista nu, så det blir klart.. Skoj!

Dagens middag..
Som jag blev nöjd med, måste jag säga!


Jag skivade kotletten i tunna skivor, skivade löken i skivor och fräste på löken först i en wokpanna. Stekte kotlettskivorna lite lätt i en stekpanna och la över dem i wokpannan, kryddade lite och hade på buljongen. Sen i med cremefraiche och tomatpure... Redde av såsen och sen var det klart efter att det fick koka ihop lite.. Gottigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0