Godmorgon!

Idag vaknade jag tidigt, onödigt tidigt för att vara en ledig lördag.. Men men, kikade lite på kanal 5 play i mobilen och sen klev jag upp. Har precis käkat frukost [sitter på balkongen.. mys!] och kikar runt lite efter grejjer te balkongen. I år vill jag ordna till så att det blir mer naturligt att sätta sig på balkongen när det är väder för det... Har ju så fina möbler som jag fick av familjen när jag fyllde 30, så det är ju dumt att inte använda dem...

En liten lista.....

*parasoll
*krukor
*blomlådor
*blommor
*dynor

Parasollet tänkte jag nog fixa på rusta, de har fina för en hundring.. Och med den nya plastduken på bordet så passar deras röda allra bäst.... :D Krukor? Kanske ÖoB har snygga... Eller det välbekanta Ikea... ? Hmm, får kika runt lite!

Annars så har Grönan äntligen släppt på sitt program för dansbanan i sommar, och om jag känner mig själv rätt så lär det bli ett par besök dit i år med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0