Måndag kväll

Vet ni, det är rörigt i mitt huvve just nu... Kanske en sån där jobbig period som kommer att gå över, kanske inte... Men idag var iaf ingen bra dag, så mycket kan vi konstatera. Och inte bara pga mitt humör, som dels blev sämre pga andra personer... *Suck* Jag vet vad som behöver göras, frågan är bara om jag vågar...  

Imorrn vankas det jobb igen, sen ska jag ta mig till Hallunda, kanske jag blir lite gladare av lite bra musik? Hoppas på det! Jannez är det iaf som spelar, ska bli skoj att se dem igen då senaste gången var i somras i Hågelby.

Apropå Hågelby så öppnar de för säsongen [när det gäller danserna] den 17 maj... Längtar efter utedanserna där och på Grönan, och på andra ställen för den delen. Men dessa två ställen är de som jag brukar besöka mest under sommarmånadernas danskvällar. Tror det finns ställen som redan öppnat för utesäsongen, det kan väl tyckas vara liiiite för tidigt kanske? *brr*

Har kikat igenom lite bilder här ikväll och finner att det är en himla röra i arkivet.. Måste lära mig att döpa mapparna till nåt som gör att bilderna är lättare att hitta.. *s* Ett steg i den riktningen kommer bli när jag har införskaffat en extern hårddisk, då ska det sorteras och rensas, vill jag lova!

En av alla bilder....

Känner ni igen honom? Daniel Yngwe, var med i Talang i ett avsnitt.. [noll koll när och om han gått vidare...] Superduktig sångare, underhållare som bl.a. jobbar på Birka Paradise....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0