Sheer Cover eller någon annan mineralfoundation?

Redan fredag, tycker ibland att veckorna går alldeles för fort... Men lite skönt, för i helgen är jag ledig.. Det gillas! När jag kom hem nu ikväll fixade jag lite mat [rester från igår], sen blev det soffläge och jag slocknade ganska omgående..... Har precis vaknat te liv igen och ska fixa lite popcorn tänkte jag... Mums!

Har en fråga.... Sheer Cover Foundation... Bra eller dåligt??

Förresten så var tisdagens dans skoj! Blev inte så många danser iofs, men kul att höra Jannez igen.. Fotade lite i vanlig ordning, blev några bra och några dåliga bilder... Som vanligt!

I helgen tänkte jag roa mig med att fixa lite med alla bilder, kanske blir en explosion här... haha

Ha en fortsatt bra kväll hörrni! För min del blir det tvtittande... Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0