Söndag kväll

En alldeles lagom dag blev det idag också! Mysigt hemma hos syrran med häng i solen på uteplatsen, grillande och tjötandes.... Tog några bilder, men har inte laddat upp dem te datorn än, har ju några andra att ta reda på först.... *S*

Nåväl, sedan jag kom hem har jag roat mig med att färga håret och plocka lite bland kläderna i garderoberna. Tror det finns en viss person som kanske blir lite glad sen när kassarna når henne... *blink blink* Skulle säkert kunna rensa ännu mer, men det kan ju vara bra å ha.. Ni vet väl hur de tankarna går? haha

Igår tog jag ju en promenad för att handla lite sallad te maten, tog med mig kameran och hittade ett par ensamma stackare..... Tro´t eller ej, men jag låg nästan i gräset för att fota den här gången, och jag kom på det efteråt, att när jag fotar ute så försvinner jag in i en värld där jag inte märker av omgivningen.... Kanske för att man koncentrerar sig... ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0