Imorgon...

.... Då bär det av till Sundbyberg/Solna igen. Det är dax för andra kurstillfället i Utvecklingsgruppen. Detta tillfälle kommer innehålla en hel del butiksekonomi, intressant! Det är inte mycket man kan om marginalkronor och procent och pålägg, sånt som är himlans bra att kunna när man jobbar med det jag gör.. :) Men det är en sak som kommer imorrn som man inte ser fram emot sådär himla jättemkt, presentationen av reflektionen som jag skickade in för ett tag sen.. Vi ska stå där framme i tre minuter och prata om det man skrivit. Jag tror inte att jag kommer upp i tre minuter, men framförallt så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... Så jag borde ju sätta igång och skriva lite stödord och sånt, istället för att sitta här.. *S*

En sak som är ganska skön, är på jobbet bara fyra dagar den här veckan... Även om man inte är ledig, så är det nog bara bra att komma ifrån lite, träffa lite andra människor, nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0