Stranden nästa!

Dricker lite kaffe nu, sen är det dax för första besöket på farstanäs för i år... :) Köpa lite frukt och en tidning att bläddra i blir det oxå...  Tar med mig kameran för att kanske ta nån bild eller två för att ni ska få se den fina stranden... Har på mig min nya bikini som jag köpte från Ellos för ett tag sen.. Och ett par shorts som kommer från Hm tror jag, liite för små egentligen men har inte så många andra att välja på... *S* VEM har krympt storlekarna, jag bara undrar???

Ikväll blir det lite dans igen, på Grönan. Shake spelar, ska bli intressant att se om de är så bra som alla säger. Alltid kul att höra lite nytt!

Tjing tjing....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0