Lite blandat

Säger förlåt till er som brukar kika in här.... Förlåt!! Har varit en dålig bloggare de senaste dagarna. Det har inte funnits ork, tid eller lust till det. Det kan ju bero på att jag inte sovit speciellt mycket i helgen... Jobbat.... Och så försökt komma fram till hur man ska göra... Det är f-n inte lätt, ska ni veta!


Annars så var det ju lite dans till Gamblers i fredags, i Eskilstuna. Vi var lite osäkra först på vart vi skulle, men det visade sig var rätt lätt.. :) De spelade ju på Oleary´s som visade sig vara gamla krogen Liquid, som vi varit på en hel del förr om åren.. *S* Men lite tradigt att de byggt en massa hus på vår "vanliga" parkering.. hmm.. Fast vi hittade en bra plats till bettan till slut.... :) Stället i sig var sig likt i stort sett, förutom den del som själva sportsbaren var, väldigt omgjort! Och dansdelen då... Ehm.. Väldigt ofräscht och ostädat. Glas på golvet och tuggummifläckar osv. Men Gamblers spelade iaf bra och bjöd på sig själva, precis som vanligt.... Gå in på Youtube där det finns lite klipp... :) Inte så bra ljud kanske, men lite kul ändå!

Imorrn är det dax för kurs igen, och det är lite pirrigt måste jag säga... Ska redovisa min ledarskapsuppgift, eller det ska vi alla göra, och har inte förberett mig riktigt som jag borde. Men ska försöka sätta mig nu och skriva lite stödord och så. Pratade lite me chefen i eftermiddags och fick lite tips.. Tack Thomas!

Ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder också....

tjing tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0