Som Bambi på hal is

Shit.... Tre dagar sen nu, det är inte bra.....

Har tagit mina första stapplande steg med nya kameran, det är inte lätt.... Mkt som man kan göra och lära sig ju. Bilderna hamnar på CG*, de flesta iaf.... Några får ni se här om nån dag eller så... Förkylningen har satt sig på stämbanden, så jag låter som om jag skrikit mig hes... :S Helgen har annars varit bra, jobbat som vanligt... Gårdagen var såå seg! I alla fall när det gäller orken, på jobbet var det full rulle.

Orken var inte med mig igår, men det var ju självförvållat, och värt det. I fredags var det dags för Yesterday ju, skoj att höra killarna igen. Och utvecklingen går spikrakt uppåt... :D [kommer att skriva mer om kvällen på Campgamblers]

Imorrn är det måndag, på eftermiddagen drar vi igång med posten. Spännande, tror det kommer bli en ganska så rörig dag.. Men skoj! För det kommer göra mycket för butiken tror jag.. :D

Nu ska jag bädda ner mig, kanske börja läsa lite i boken jag skrev om häromdagen...



*=campgamblers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0